Veckan so far

Skolarbetet har kommit igång mer "på riktigt". Vi har påbörjat två kurser, Digital stillbild A och Bildkommunikation A, dock i uppdelad klass så efter 3 dagar kommer vi byta, jag började med Digital stillbild! Just nu sitter vi och ska till att kalibrera skärmar samt kolla fokusen på våra egna optik.
 
Igår hade jag även möte med min modell, vi ska ha en utställning i slutet av september och nu har jag fixat en modell! Jag berättade min idé och vi pratade lite fram och tillbaka om styling, location, rekvisita osv. Gillar verkligen att hon är pepp!
 
Förresten på tal om optik, eftersom vi skulle ha med allt till skolan i dag så inventerade jag lite i min kameraväska igår. Plockade fram min ringblixt bl a. Sist jag lekte med den var vi inte alls vänner men nu verkar den fungera som den ska, vilket är sjukt kul! Det blir så ballt ljus med den.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se