2015-11-11

Det har hänt en del sedan senaste inlägget, som alltså skrevs i januari... Jag har hunnit gå första året vid Fotoskolan i Gamleby, flyttat till Stockholm, börjat praktiken hos Tobias, fyllt 23 år och till och med förlovat mig! Livet är minst sagt underbart. 
 
 
 
Så ja, kort och gott. Jag ska nog försöka blogga lite oftare, åtminstone en gång i veckan. Jag ska försöka uppdatera min facebooksida lite bättre också, särskilt nu när jag äntligen har en ritplatta och kan sitta vid en kalibrerad skärm!
 
 
 
Utöver det, praktiken går super. Jag får assistera vid plåtningar och retuschera bilder, filma och klippa film. Ett par gånger har jag till och med få ta över kameran, vilket är läskigt med tanke på den dyrbara kameran jag får hålla i.
 
Årets födelsedag var nog förresten den bästa jag någonsin haft. Min underbara prins gav mig prinsesskalaset jag aldrig hade när jag var liten. Alltså - på morgonen gick vi direkt till leksaksbutiken i närheten och köpte prinsessprylar; tiara, rosa glittriga serpentiner, papptallrikar med prinsessor på, till och med ett litet gosedjur. När Joy ställde sig i kassan för att betala kilade jag över till konditoriet för att välja ut vad jag ville ha till frukost. När vi sedan kom hem dukade vi upp en liten tårta, godisskål och gigantiska kanelbullar. Japp, det var frukosten, och den avnjöts till Star Wars Rebels. När jag sedan låg och pöste i soffan efter världens bästa frukost, så gick Joy ner på knä??? och frågade om min hand???? Jag fattade inte att det var sant förrän efteråt, det tog ett himla bra tag att smälta kan jag säga. Så, det är väl dags att planera inför bröllopet då! Efter allt detta så åkte jag in till stan för att möta upp några klasskompisar för ett par matcher lasergame och ett par ciders på Dovas.
 
 
 
På tal om ingenting så firar hjärtat och jag vår första årsdag nu i helgen, och vi har bokat in en spadag. Det kommer bli såå underbart.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se