God jul osv

Jag märker att jag blir mer och mer inaktiv på denna blogg, men det har inte alls hänt mycket sen vi fick lov. Jag har mest legat hemma och latat mig med Netflix och spel! 
 
Julfirande har vi haft. Vi var ett gäng hos mormor på julaftonen för att äta gott, titta på Kalle Anka och få julklapparna utdelade av tomten. Jag hade dock öppnat mina redan under morgonen, hemma. Jag fick en ny vattenkokare, presentkort, mobil mobilladdare, massa lotter (med en total vinst på 50:-, jag är rik!), och en bok - Annie Leibovitz "At Work" som dock inte har kommit än, men den är på gång! Fick även biopresentkort och ett par mystofflor. 
 
 
Till mormor tog jag förresten med mig en nyladdad polaroidkamera. Sjukt kul! Så nu har jag lite bilder på familjen. Ska ta med Joy, och lite vänner sen tänkte jag också, att ha och hänga på väggen hemma i Gamleby.
 
På tal om Joy så kommer jag få den bästa julklappen av honom. När jag pratade i telefonen med honom tidigare idag sa han att han fått ett par dagar extra ledigt från jobbet, så han kan åka ner och fira Nyår med mig åh. Jag längtar! Vi har inte setts på snart fyra veckor..
 
Nu ska jag återgå till mitt Netflix-tittande! Är inne på animerat, tidigare var det Monsters University och nu är det Wreck-It-Ralph, får se vad som kommer härnäst :)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se