Hobbit del 3: Femhäraslaget

Fast jag föredrar den engelska titeln: The battle of the five armies. Allt låter så himla lame på svenska? Hur som helst, jag var och såg midnattspremiären!!! Åkte in till Västervik i tisdags kväll/natt tillsammans med fyra av mina klassisar. Vi spelade LOTR-musik heeela vägen. Jag hade förberett mig med en Legolas-inspirerad frisyr. Han har dock lite fler flätor, men pga en sidecut som håller på och växer ut blev det inget bra.
 
Filmen var huuur bra som helst. Men den kunde varit bättre. Alltså den var fortfarande grym så klart, men det finns vissa bitar jag gärna skulle ändrat på själv. Det kändes som att bara för att det var den sista filmen så proppade de in så himla mycket som kunde få plats, "bara för att de kan".
 
Men men, 4.5/5 toasters!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se