Välkommen 2015

FY PÅ MIG VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA!!! Nu har det gått nästan två veckor sedan sist. Hur som helst, mitt nyårsfirande var underbart, jag fick spendera det med Joy i Stockholm så det var helt fantastiskt.
 
I fredags stukade jag foten precis när vi var på väg till IKEA. Jag tyckte det var en fenomenal idé att trilla i trappan så nu är min fot lite blå och smått svullen men jag vaggar fram ändå. Trots stukningen gav jag mig fan på att tävlingsträna lite i söndags. Årets nya tävlingsdanser har kommit ut så jag ville lära mig dem lite, så jag stegade igenom dem och det gick förvånansvärt bra.
 
Idag åkte jag till ett av mina tre hem, Gamleby, för i morgon börjar skolan igen. Vi ska fortsätta med videokursen och vi kommer börja med en workshop i green screen, vilket ska bli mycket spännande! 
 
Det var en snabb uppdatering från mig i alla fall, nu ska jag ut i allrummet och säga hej. Tjingeling!
 
Här är en fin polaroid på min fina familj! Puss.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se