v.a.r.m.t.

Tror sista sucken av sommaren är här. Det var verkligen äckligt varmt! Under förmiddagen var det rätt lugnt i alla fall. Vi skrev på lite papper och sedan gick vi till shoppen och köpte printpapper. Så nu har man matt A4 och satin A3. Fina grejer det! Sedan gick vi igenom våra portabla blixtar, en som är för utomhusbruk och en annan för inomhusbruk. Så tog vi ut ena blixten och testade lite där, det var rätt nice! Jag är ju rätt van med studioutrustning sedan tidigare, typ gymnasiet och så har pappa portabla blixtar hemma som jag hållt på med lite grann, så det mesta är ju inte nytt även om det är olika märken.
 
 
Annars under dagen har det pillats med grupparbete som ska redovisas i morgon. Men under kvällen var jag ner en liten sväng till stranden som var sjuuukt fin. Vi gick ett gäng till hopptornet så var det några som fick för sig att bada.. hu. Därefter var det bara att gå tillbaka till skolan för sista arbetandet och hemma var jag igen vid kl 22, eller nåt sånt. Skoj! Dags att sova snart dock för det blir att gå upp tidigt i morgon för att plåta soluppgången.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se