Sushitacos och tacotacos

I fredags åkte ganska många från klassen hem, tror inte ens hälften stannade kvar i Gamleby. Hur som helst, vi som var kvar bestämde oss för att göra egen sushi! Det blev dock sushitacos, så man fick plocka lite själv vad man ville ha och rulla ihop. Efter det blev det häng i vårat allrum innan vi blev bjudna över till GTV så där hängde vi och halvt småfestade med dem i stället, askul!
Igår var det däremot dags för den mer traditionella versionen av tacos. GTV skulle ha mexikansk fest men vi på YH gjorde iordning tacos och åt för oss själva innan vi gled över till dem. Det kan ha varit en av de roligaste festerna jag har varit på måste jag säga! Fick bevittna en ALS Icebucket challenge, rida på axlar, dansa med Avicii-fingret, äta popcorn och dansa, bland annat. Det var helt enkelt riktigt kul.
 
Idag har det varit sjukt chill, jag har inte sett så många här på internatet ännu men jag har hört folk vara ute i korridoren och i köket så jag vet att folk är vid liv i alla fall! Jag ska strax gå ut på en promenad med kameran hade jag tänkt, så att jag får lite frisk luft idag.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se