Natt i Parken

I lördags drog jag tillsammans med några från GF (gestaltande foto) till Folkparken där det var nåt hålligång. Kultbandet Noice spelade och vi kom dit lagom till de skulle börja! Man kände ju inte igen många låtar, det var typ Du lever bara en gång och Dolce vita som var bekanta.
 
 
Efter ett tag gick vi ned till dansbanan men där hände inte så mycket, så vi smet in backstage och hängde med grabbarna från Jack Moy & Glöden (länk till deras Spotify). Med dem dansade vi sedan tills de stängde klockan 2 och då var det tänkt att vi skulle gå på efterfest men av någon anledning fick vi för oss att gå trollstigen i skogen mitt i natten. Som tur var hade vi mobiler att lysa med men det är så jäkla mycket rötter den vägen upp... Väl uppe vid utsikten la jag mig ner på en klippa och tittade upp på stjärnorna tills det började regna. Då gick vi alla ner igen och skiljdes åt. Tror de flesta hade nyktrat till då så ingen var riktigt pepp på efterfest. Det var bara att cykla hem i regnet!
 
Jag och några från GF + en från GTV (tror jag) woop woop!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se