Kurskatalog och höstmarknad

Jag märker att det dröjer längre och längre mellan att jag skriver inlägg här! Skärpning. 
 
I måndags var vi i Norrköping på Arbetets museum. I vår kommer vi ställa ut där så vi gick igenom vad man går igenom och vad man ska tänka på innan, under och efter utställning. Väldigt intressant tyckte jag! Vi fick även se ett par utställningar där och på eftermiddagen hade vi en workshop för att sätta igång kreativiteten och inspirationen och tänka efter hur vi ska gestalta ämnet vi fick inför utställningen. Under dagen hann vi till och med gå runt lite på Lagerhaus och jag shoppade på Lagerhaus!
Annars under veckan har vi i klassen fotat för nästa års kurskatalog. Klassen delades då upp i grupper och vardera grupp fick en eller ett par kurser att fota till katalog och webb! Lärorikt, verkligen. Det har gått trögt till och från men i överlag är jag nöjd :)
 
Idag var det höstmarknad i byn! Jag hann inte alls gå så mycket som jag ville (älskar marknader!) men jag fick nöja mig med det lilla jag fick stressa mig igenom under lunchen. Då tog jag i alla fall med mig kameran (en Nikon D800 jag lånat från skolan) så det blev lite finare bilder än mobilbilderna, kan man ju lugnt säga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se