Gamleby - Örebro - Eskilstuna

Igår när vi hade slutat skolan åkte jag upp till Örebro (tack igen Stefanie för skjutsen!). Där sov jag hos Jenniina tills idag. Så under dagen innan jag tåg tåget hem till Eskilstuna gick jag en liten sväng på stan och shoppade lite! Det var riktigt kul att vara där igen faktiskt, då jag inte varit där på ett år.
 
Nu är jag i alla fall i Eskilstuna igen. Jag har ätit massor av pannkakor och så har jag spelat lite igen! Tänkte snart installera The Sims 4 faktiskt, har köpt det också. I helgen blir det två födelsedagsfiranden. Min moster fyller i morgon och mamma fyller på söndag, men först ska pappa och jag upp tidigt i morgon för att fota dimman tydligen!
Jenniinas fönster
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se