Ett tag sedan

Jag har varit fullt upptagen med annat som händer i livet! Som sagt i helgen var det tävling och jag hamnade på en tredjeplacering av 8 deltagande. Lite besviken är jag då jag på de senaste tävlingarna kommit 2:a men vi var fler deltagande nu så det kan ju bero på det. Men jag skyller väl lite grann på att golvet var jättehalt så man fick spänna sig för att inte trilla omkull liksom... Jag vet ju att jag kan bättre!
 
 
I måndags och tisdags nu så har det varit skola, och jag har varit i datorsalen till ganska sent om kvällarna, mest för att redigera och skriva bildanalys och sådana saker. Idag (onsdag) har i alla fall en bildanalys redovisats samt bilden till en utställning som kommer äga rum i Galleri Kronan, Norrköping den 27/9 mellan kl 16:00-21:00 har även lämnats in! Jag kan visa bilder därifrån när utställningen är gjort :)
 
Annars nu så ser jag mest fram emot helgen! En i klassen ska åka till Örebro i morgon efter skolan så jag tänkte passa på att åka med henne, till Örebro. Där kommer jag då stanna till fredagen innan jag åker hem till Eskilstuna och är där över helgen! Ska bli rätt skönt faktiskt att få sova i sin egen säng, äta hemlagad mat och sådana saker.
 
Nu tänkte jag kila i väg hem till internatet, packa väska för helgen och städa lite!
Här får ni en bild på mitt fina mellanmål. Vaniljkesella med granatäpple, så gott. En i klassen hade fotat och i stället för att slösa fick jag äran att äta upp det.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se