Digital stillbild och Bildkommunikation

Tidigare i veckan har vi pysslat med Digital stillbild. Ganska mycket siffror då det är värden här och var på kurvor och färgrymd och massa såna där saker. Tänk att det är så här mycket teknik i någonting som är så kreativt? 
 
Idag började vi med den andra kursen, Bildkommunikation. Vi har gjort lite gruppövningar och psykologiövningar eller vad man ska kalla det. Vi har inte riktigt slutat för dagen, jag börjar nästan bli lite småstressad eftersom jag ska med ett tåg som går om två timmar!
 
Förresten igår hjälpte jag en klasskompis genomföra en fotoidé hon hade till vår utställning. Här är en liten sneak peek: 
 
 
Och jag har också fotat för vår utställning som är i Norrköping den 27/9 under Kulturnatten! Riktigt schysst måste jag säga, det temat och grejer. Och asballt att vi har en utställning så tidigt i utbildningen så vi blev igångkickade rätt snabbt. Här är min lilla sneak peek till den:
Nu ska vi snart in i klassrummet igen. På tåget sedan till Stockholm ska jag sitta och redigera bilder från plåtningen så att jag har någonting att göra. I morgon är det tävlingsdags!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se