05:20

Det är klockslaget då jag släpade mig ur sängen för att gå ner till vattnet och fotografera soluppgången. Dum idé från början tänkte jag eftersom man helst vill ligga kvar och sova när man egentligen har sovmorgon till kl 13:30, men icke. Jag hade gett mig fan på att jag skulle göra detta!
 
 
Sjukt fin dimma var det också. Man borde egeeentligen ha gått upp lite tidigare för då hade nog dimman vara inne vid stranden, den var redan på väg bort nämligen.
 
 
 
 
 
 
Sjukt fint var det i alla fall. Helt underbart vackert. Jag var hemma på internatet vid 07 igen och gick och la mig i sängen på en gång, blev två timmars sömn innan jag fixade en stadig frukost och sedan satte mig för att redigera bilder. Snabbdusch och sen till skolan igen och där är jag nu! Blir till att åka till Västervik senare för att handla lite också.
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se