Tiden går för fort!

Det är redan snart torsdag, det känns ju som att jag just kom hit. Hjälp, vart tar tiden vägen? I förra veckan när jag väl hade bestämt mig för att jag skulle åka hem tidigt gick tiden så himla långsamt, det var som att den kröp fram. Nu springer den fram med stormkliv! Sluta! Kan väl bero på att jag har mycket inplanerat och jag vet inte hur jag ska hinna med allt.
 
Idag hann jag fika på stan med Jesper, fota Hanna och även åka in till Dansens hus så jag fick bli av med lite abstinens. Imorgon kommer jag fota lite till. En tjej från dansen ska ta hit sina söner så ska jag smälla upp studion i vardagsrummet igen (gjorde det idag), rätt skönt med portabel studio!
 
Här är en bild jag tog på Hanna! Så fin tjej.
Psst fler bilder finns i min portfolio som jag ändå uppdaterar ganska frekvent.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se