Tentavecka

Denna vecka har det hänt mycket fast ändå inte. Jag känner att jag inte varit sådär supermycket hemma i alla fall! I tisdags fotade jag i studio och i onsdags redigerade jag det och printade och lämnade över till en annan. Vi hade nämligen som uppgift att opponera på en annans bilder och sedan redovisades allt det idag! Det var intressant att höra vad en annan hade för kritik på ens bilder. Alltid nyttigt att få höra en annans tankar, om budskapet nått fram osv :)
 
 
Annars har jag köpt massa mat idag. Har gett bort burkmat och panpizzor och jag har slutat med frysmat/halvfabrikat så nu ska jag göra mat från grunden hädanefter. Köpte dessutom bara veg, ska bli spännande :) lite billigare dessutom än riktigt kött. Det var min ursprungliga plan innan jag flyttade, att äta nyttigare och äta mer veg men det tar ju ett tag innan man blir bekväm liksom.
 
Nu blir det dock dags för tentaplugg! Har första riktiga tentan i morgon och jag har inte tentapluggat på typ två år.. Skoj! Pressen man känner alltså, inte kul. Resten av klassen har gjort tacos men jag var inte så där supersugen på det, av någon anledning.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se