Regnregnregn

Nu märks det att det är höst. Det bara regnar och regnar och regnar. Men vi får en glimt av solen då och då. Hoppas på fint väder snart så att jag kan fota till en uppgift som ska redovisas i början av november.
 
Annars är det fint. Jag har igår städat ordentligt och dammsugit på rummet och idag strök jag gardiner och bytte ut dem så att det släpps in lite mer ljus nu när det börjar bli mörkare. De fula gardinerna inspirerade av 70-talet var så tjocka så det släpptes knappt in någonting.
Jag har börjat äta en mer vegetarisk kost. Detta ombyte gör att jag tycker det är roligare att laga mat än vad jag tyckte förr. Har fått några recept jag ska testa och massa tips, så det ska bli kul! Det blir liksom inte samma gamla vanliga pasta och köttbullar längre, eller frysmat. Jag skulle behöva gå till affären och handla men det regnar så...
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se