Nikon

Idag kom Bengt från Nikon och hälsade på med massa godis. Både ätbart och icke ätbart. Herregud vad mycket fin utrustning han hade med som man fick testa på! Jag blev helt kär i en D4s vars ljud gav mig gåshud. Testade hålla i en D750 också vars grepp var lite annorlunda men den låg så extremt skönt i handen, bekvämt för en med långa och smala fingrar tyckte jag! Dock har jag bestämt mig för ett tag sedan att jag ska köpa en D610 härnäst. Jag har haft min D90 så pass länge att jag vill uppgradera mig, även fast det är en bra (och sjukt underskattad) kamera. 
 
I övrigt i kamera-väg har jag funderat på att sälja nåt optik, jag använder de så sällan. Har även fisheyelins och mellanringar som jag i princip heller aldrig använder så där skulle jag nog kunna tjäna lite pengar tror jag..
 
Denna vecka ska jag försöka få ihop två fotograferingar. Vill bli klar innan helgen så det blir lite ledigt. Vi har nästa vecka "ledig" också (eget arbete egentligen) och då tänkte jag fara hemåt. Börjar få världens hemlängtan!
 
Bilder från min Instagram
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se