Ljussättning

Idag påbörjade vår grupp en tvådagarsworkshop med Johan Westin, som är typ bäst i Sverige på ljussättningar. Man lär sig otroligt mycket av honom och han är så pedagogisk! Det märks att han gjort det här ett bra tag haha. Man blir lite såsig i huvudet under eftermiddagen i alla fall, det pressas in så mycket information så man blir ju lite snurrig.
 
 
Igår gjorde jag för övrigt världens bästa soppa, så extremt god och det trodde jag inte om jag ska vara ärlig, men jag försöker ändra mina matvanor så det var ju bra ändå. Potatis och broccolisoppa! Recept kanske kommer en annan dag :)
 


Maja    •  

TITTA DÄR ÄR JU JAG.. hehe










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se