Fyra nyanser av Tim

Tidigare i veckan fick vi som uppgift att redigera en bild på fyra olika sätt och så här blev resultatet! Är rätt nöjd, och den sista bilden är en "happy accident". Råkade scrolla bland blandningslägen och stannade på den. Drog ned opaciteten och så fick det bli! Den var ändå precis färdig så det gjorde liksom inget.
 
Nu är det helg, och i kväll blir det typ chillkväll (för en gångs skull). Det blir fredagsfinal på IDOL och jag har tvättid strax dessutom, ska bli skönt för tvättkorgen är nästan full... Har dessutom diskat och gjort fint i köket och burit ut den fula fåtöljen i mitt rum så nu blir det till att fundera ut vad jag ska ha där i stället! Ska städa på rummet medan tvättmaskinerna är i gång så får jag kika runt lite på IKEA. Eventuellt ska jag nog till och med möblera om. Ännu lite senare blir det att dra ut och fota lite i kvällsolen, om vädret håller i sig! 
 
Så himla pepp på allt, motivationen är verkligen på topp och jag mår som en Gud.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se