Behind the scenes

Idag plåtade jag min första riktiga modeserie. Jag hade med mig det mest effektiva teamet jag kunde önska mig, men det kan nog bero på att alla vi frös ballarna av oss där vi stod vid kusten och isvindarna for in mot oss.
 
Matilda är en tapper krigare som lät sig utstå detta i lite mindre kläder än oss övriga, som var fullt påpälsade. På cirka en halvtimma var allt färdigfotat, och efter varje sesh ropade jag "VÄRME" och så kom Christoffer och Magnus med filt, halsduk, jacka, kofta, vantar och varma kramar till Matilda medan jag tänkte vidare. Tack också till Lisa som bistod med en bil md rumpvärme och BTS-bilder (dock är dessa bilder som Magnus tog med Christoffers mobil, och det får ni nöja är med tills jag fått Lisas bilder!)
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se