Uppdatering

Det är lätt att saker och ting faller i glömska, som denna blogg till exempel. Känner jag att jag inte har någonting särskilt att berätta, då gör jag inte det bara och ärligt talat har det inte hänt så mycket den senaste veckan. Inte många nya fotograferingar eller något annat spännande som hänt liksom. Mina dagar innefattar mest pepp inför nästa helg, då jag ska vara i Stockholm torsdag-söndag. På fredagen är det Fotomässan och på lördagkvällen är det konsert (JAG SKA SE BOMBAY BICYCLE CLUB!!!) och så tänkte jag försöka boka in en fotografering. 
 
Annars då? Jag är nog lite mer aktiv på min instagram, bara att följa här!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se