HDR

Lite dåligt med uppdatering här men jag har lite taskigt med internet hemma, och försöker spara på den så uppladdningar av saker och ting sker i skolan. Dock har jag knappt haft datorn i skolan pga föreläsningar och dylikt!
 
Hur som helst, jag nämnde tidigare att i samband med panorama-fotograferandet togs även några bilder som skulle göras till HDR, och de tänkte jag visa upp nu. Jag har tagit 3 exponeringar av samma bild, en underexponerad, en rätt och en överexponerad och sen har jag "stackat" (lagt ihop dem) i efterhand i Photoshop. Det finns ju alla dessa HDR-bilder som är sjuuukt överdrivna och det är sällan de ens ser bra ut, medan jag i stället har försökt hålla mina bilder så realistiska som möjligt.
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se