Storstäd!

Jag har städat i lite egen takt idag. Mest för att få allting gjort. Jag har i alla fall plockat undan alla kläder, bytt sängkläder, gjort rent spegeln och TV:n samt torkat av alla hyllor jag har! Det står lite flyttkartonger i en hög också. En ska egentligen till vinden, en är halvfull och en är helt tom. Av någon anledning känns det som lite tidigt att packa nu, med tanke på att det är fjorton dagar innan jag flyttar, jag behöver ju det mesta innan jag flyttar liksom...
 
Men visst blev det ganska okej va?
 

 
 
 


Mikaela Svarfvar    •  

Yay! Jag bloggar också! Kul att ha fler bloggar att läsa! Särskilt framtida klasskamrat! :D Lycka till med flytten :)

Svar: Härligt! Jag lade till dig på bloglovin :) Tack så mycket och detsamma! Om du inte redan har flyttat det vill säga. Vi ses den 25:e ;)
Paulina Ahlm










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se