Skolstart och sånt där

Jag kom på att det kan ju vara trevligt att uppdatera här lite också, så vi fortsätter där jag lämnade sist.
 
I söndags kväll efter en liten utflykt till Garpeberget blev det grilldags. Det var rätt mysigt, vi hade scoutat en liten grill precis vid en av de små badplatserna bakom skolan och där slog sig nästan hela klassen ned på kvällen! Det pratades en hel del och vi lärde känna varandra lite bättre. Runt 22-23 var det rätt kyligt så jag tror de flesta gick hem då.
 
 
Och igår startade skolan! Det var rätt lugnt med upprop och information för det mesta, skriva på lite papper och sånt där. Men det var spännande i vilket fall. Efter att vi hade varit på Folkan för lite mer "allmän" information for vi tillbaka till Fotoskolan och vi upptäckte där att de valt ut tre av varderas antagningsbilder... Alla är så sjukt duktiga liksom!
Idag då? Andra skoldagen. Ännu mer information! Men vi gick i alla fall igenom schemat lite, samt så har vi kickat igång en uppgift lite grann. Så sjukt spännande och peppande! Vi har redan en igång lite halvt (som jag ska få handledning för i morgon) men även en lite större som jag kan berätta mer om så småningom!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se