Picture day och Second hand

Idag hade vi vår lilla "skolfoto"-dag, där vi själva fick agera fotografer/redigerare/hållaredapå:are. Jag var då i fotograf-gruppen! Det var rätt spännande, och kul att vi fick ta våra egna ID-foton/"skolfoton" i stället för att något kasst företag ska komma hit och säga "nu sträcker vi på oss och så lutar vi oss framåt och lägger huvudet på sned och ned med hakan och så leeeeeeeeer vi". Tror de flesta blev ganska nöjda ändå!
 
 
Efter skolan for jag och några fler in till "stan" för att gå på loppis som de säger här nere. Loppis för mig är dock loppmarknader men det är alltså gå i Second hand-butiker som det syftas på! Det finns en heeel del här. För mig blev det en liten väska/portfölj som jag spanat in rätt länge, och den hade jag tänkt att jag kan bära min dator i, då jag inte har någon datorväska.
 
 
Efter den lilla rundvandringen for vi alla till ICA då vi fick pengar idag! Det märktes av, för affären var full av studenter... Men det var behövligt. Korgen var alldeles proppfull.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se