Photoshoot

Idag fotades det, för första gången på ett tag. Jag har haft en annan fotografering "i startgroparna" i ett par veckor nu men det har varit så kasst väder och ingen kvällssol, så det har inte riktigt passat in...
 
Men denna gång var det i alla fall en tjej som heter Madde som ville ha nya bilder till sin blogg! Jag har fotat henne förut, för typ..två år sedan? Tydligen var hon så nöjd att hon ville ge mig äran att fota henne igen! Riktigt nöjd med bilderna är jag, hon är så enkel att fota. Man behöver liksom inte ge henne några direktiv :) Här är hennes blogg!
 
Och här är en liten sneak peek! Fler bilder lär läggas upp på min Facebooksida så småningom.
 
 
Annars idag då? Min bror fyllde 18, so that's kind of big. Och jag börjar känna mig gammal. Jag fyllde ju nyss 18 jag med? Men nej då, jag blir 22 i år. Han firades lite här hemma med fika och grejer i alla fall. Jag hade gärna dragit ut honom på en krogrunda, men eftersom hans flickvän är här också och hon inte är 18 ännu skulle det kännas lite taskigt! 
 
Nu blir det i alla fall en sväng på YouTube innan läggdags. Tjingeling!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se