Onsdagsshopping

Det har varit en ganska lugn dag idag. Mamma och jag åkte i alla fall till Tuna Park under eftermiddagen och shoppade lite. Jag var mest ute efter tävlingskläder och mamma hjälpte mig finna en väldigt fin klänning (som är jätteröd? Den är egentligen inte särskilt "jag" någonstans) samt en skjortväst (om det nu heter så) att tävla i, så jag är klar på den fronten i alla fall.
 
 
Vi gick även in på Akademibokhandeln för att jag behövde en ny kalender att kludda ned viktiga händelser i, och hittade en liten söt en som passade finfint. De hade även en bra rea med 50% rabatt på massor av titlar! Mamma grävde fram två fotoböcker så det fick bli dem. Tänk vad hon hittar. Efter det blev det lite mat i restaurangen där innan vi for hemåt. Så nu sitter jag och spelar Alice Madness Returns igen!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se