Ladda batterierna

Det är skönt med egentid. Man får ta tillvara på varje tillfälle man får. På grund av Robin Williams död började jag titta på Aladdin på engelska men då jag är uppvuxen med Disneyfilmer på svenska lät allt helt fel, bytte till svenska men jag tittade inte mycket längre för det. Jag blev så rastlös, och sugen på kladdkaka. Tänkte göra en men margarinet var slut så blev en snabbis till Konsum först. 
 
 
Medan jag väntade på att kladdkakan skulle svalna efter gräddning myste jag ner mig i sängen med en bok och en kopp te medan åskan mullrade och regnet smattrade på fönstret. Ganska mysigt, synd att det var så kortvarigt bara.
 
 
Kladdkakan blev förresten lika god som den brukar bli. Dock kladdigare än vanligt, av någon anledning... Jag lyxade i alla fall till tallriken med jordgubbar, blåbär, banan, chokladsås och även lite florsocker. Mums!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se