Jag och bloggar alltså...

Jag tror jag har gjort cirka 75 försök på att blogga. Okej kanske inte riktigt men nu tänkte jag kicka igång inspirationen på något vänster. Om 16 dagar flyttar jag till lilla Gamleby i Småland för att bara några dagar senare börja studera foto! Det blir till att få vara lite mer kreativ, jämfört med när jag pluggade foto i gymnasiet. Riktigt spännande skall det bli hur som helst, har redan haft lite kontakt med mina blivande klasskamrater och alla verkar riktigt schyssta. Som det ser ut än så länge kommer de flesta bo på internatet, så inte nog med att vi blir klasskamrater, utan vi blir även grannar också! Förhoppningsvis har vi inte tröttnat på varandra inom ett par månader.
 
Syftet med denna blogg är nog att den ska fungera som ett litet sätt att skriva av mig på/ventilera i men även slänga upp lite uppdateringar på portfolion då och då. Jag har haft två personliga bloggar samt en fotoblogg, plus en facebook-sida som jag använt som "portfolio". När jag väl kommit igång med fotograferandet (igen) och blivit mer seriös lär jag sätta ihop en egen hemsida också, så där lagom professionellt.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se