Installation

Så, igår var det en rätt lugn dag. Jag tittade på lite film och sånt där och på kvällen hängde nästan hela klassen i allrummet här på internatet. Det var riktigt kul att se vad det är för människor man ska studera med!
 
Igår morse var jag dock lite bitter. Någon hade skruvat upp kylen på max så jag hade isklumpar i min mjölk plus att påläggen var så frysta att det inte gick att ta loss nåt utan att det gick sönder. Så där grymt bra start på dagen liksom. Så senare under dagen blev det en promenad till ICA för att köpa lite nytt.
 
Idag har det däremot varit lite mer spännande. En klasskompis kom förbi och frågade om jag ville med ner till byn så vi gick förbi stället där de har "Garpedagen", där de då hade lite korvgrillning, fiskedamm och musikframträdanden bland annat. Dock inte superspännande så vi gick vidare för att kolla in utsikten från Garpedansberget. Det var en riktigt fin utsikt.
 
 
Nu har vi just varit ett gäng till ICA. Det vankas grillkväll! Dock har jag inte sådär supermycket pengar att spendera så det blev marshmallows och mariekex. Innan dess ska jag i alla fall nu leta efter inspirationsbilder, så ska vi imorgon (eller senare) få handläggning inför vår första fotouppgift. Så spännande!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se