Hej Gamleby!

Imorse ringde klockan 8 och jag gick motvilligt upp. Jag hade en hel del kvar att packa och dona, och det blev till och med mer än vad jag hade räknat med från början... Men allt gick in i bilen som tur var! Vi blev iväg lite senare än räknat också men det gjorde ingenting, jag hade planerat från början att vi skulle åka så vi hade lite marginal.
 
 
Efter en liten toa- och fikapaus i Norrköping for vi vidare. Väl framme hämtade jag ut mina nycklar så att vi kunde slänga ut allt i "lägenheten" (det är bara ett rum på 15kvm, känns lite väl att ta i och kalla det för lägenhet) och sedan käka någonting. Vi hamnade på Ubbes restaurang & grill och tog vars en hamburgertallrik. Därefter åkte vi till ICA så jag fick handla så jag har mat i helgen!
 
Jag har i alla fall nu packat upp klart och fått det lite hemtrevligt! Trodde knappt det skulle gå men jag är rätt nöjd faktiskt, ganska mysigt här nu. Jag har även lyckats starta upp min lilla Pocket Wi-Fi så nu ska jag ha helt okej internettillgång!
 
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, tror jag ska kicka igång en film och ta en kopp te :)
 
Första selfien i första lägenheten! Huzzah!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se