Flyttförberedelser

Idag är Att göra-listan lång! Jag har kunnat kryssa för några grejer i alla fall, men än är jag långt ifrån färdig. Bland annat det viktigaste är kvar, nämligen packningen. Jag håller på med den just nu och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta med mig och inte behöver ta med mig. Vad får plats? Vad är onödigt? Vad finns där redan?
 
Jag tänkte skriva ut lite foton jag tagit som jag kan sätta upp på väggen i min studentlya. Men skrivaren fick för sig att strula en massa. En särskilt bild jag hade i åtanke var från en solnedgång när himlen var alldeles lila/rosa men på utskriften blev himlen kycklinggul i stället, så jag orkade inte bry mig mer om det just nu! 
 
Nu har jag även köpt en sådan "pocket wifi" så att jag har internet i lägenheten, och till och med vart jag än går bara jag har med mig den lilla dosan. Tycker det är rättsnitsigt. Pappa och jag hade en sådan när vi var i USA förra året. Jag minns inte hur mycket data vi fick att använda men under tre veckor kom vi inte ens i närheten av gränsen och då hade vi två mobiler, en surfplatta samt en minilaptop, så jag tror detta ska gå bra!
 
Nu måste jag fortsätta med packningen. Ska även städa sedan, eventuellt tvätta och även färga håret lite grann så det blir nytt och fräscht! Imorgon bär det av nedåt i landet.
 
Bild från hallen, mamma och jag köpte lite fina solrosor häromdagen.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se