Den perfekta jeansjackan

Idag var jag uppe riktigt tidigt då jag skulle till jobbcoachen en sista gång. Prata om hur det har varit där och göra en slags utvärdering. 10 minuter senare var jag därifrån. Så hem gick jag, och lade mig i sängen på en gång. Jag halvsov och av någon anledning drömde jag om WWE och bodyslams, vet inte riktigt vad det betyder... Behov av kroppskontakt kanske?
 
Vid 11 hämtade Emma upp mig så åkte vi till Pingstkyrkans secondhandbutik! Mycket fint har dem, men även mycket onödigt plotter som man egentligen inte behöver... Emma lyckades hitta den perfekta jeansjackan i alla fall, en sådan som jag har letat efter i 3-4 år. 70kr kostade den så det var som taget! Efteråt åkte vi till Tuna Park och gick ett varv samt tog en liten blåbärsmuffinsfika. 
 
Nu skall det ätas och taggas för sedan är det dags för en privatlektion samt lite egen tävlingsträning! Det blir sista tillfället jag vet att jag får, som jag kan träna på, innan flytt. Det känns lite vemodigt måste jag säga för jag känner mig inte alls redo...
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se