FF!

Min bror och hans flickvän åkte idag hem till Sundsvall, och mamma och pappa skjutsade dem då de skulle ha med sig dator och hamsterbur. Så jag har tagit det suuuperlugnt än så länge! Kokade ägg till frukost och kopplade datorn till TV:n så myste jag ner mig under täcket och tittade på en av mina favoritfilmer, Into the Wild. Den filmen är poesi i rörliga bilder. Mitt i filmen hörde jag hur det smattrade mot fönstret så stängde av fläkten och öppnade fönstret för att få ta ännu mer del av regnet, och såklart kokade jag upp en kopp te!
 
Nu har jag i alla fall gjort lite nytta, jag har hängt tvätt och skall alldeles strax plocka ur diskmaskinen, kanske tar jag mig en sväng på crosstrainern också!
 
Igår kväll åt vi förresten pizzabullar här hemma. Såå nostalgiskt! När jag och min bror var små brukade vi äta pizzabullar var och varannan helg medan vi spelade på Bingolotto.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se